Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Artykuł na bloga 6000 znaków

Kod produktu: 72CD-6489B_20200408135357
Producent: SCHARMACH
Ocena: 5
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 3 dni
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 230,00 zł 230.00
ilość szt.

Opis

Pisanie artykułów na bloga

Treści zamieszczane na blogu są częścią tak zwanego Content Marketingu, który oferując czytelnikowi przydatną i obszerną treść stara się także promować profil działalności Twojej firmy. Napisanie artykułu na bloga firmowego może wydawać się proste z początku, ale szybko możesz się przekonać, że jednak nie jest to takie banalne zadanie jak można było sobie to wyobrazić. My zajmujemy się tym od lat i znamy temat od podszewki, więc możesz zaufać naszym słowom.

Artykuły zamieszczane na blogu firmowym mają za zadanie nie tylko rzetelnie informować czytelników o tematyce, którą się zajmujesz, ale powinny także generować ruch organiczny na Twoją stronę - czyli prościej mówiąc powinny ściągać do Ciebie czytelników i potencjalnych klientów. Aby tak się stało przygotowana treść musi mieć odpowiednią budowę, należy w przemyślany sposób nasycić artykuł słowami kluczowymi i zadbać o odpowiednie formatowanie, które będzie przyjazne dla robotów indeksujących jak i również dla czytelników, którzy będą go czytali. A wydawało się takie proste prawda?

Nasza oferta

Jak widzisz dobrze wiemy, że napisanie dobrego artykułu na bloga firmowego może być trudne, ale dzięki wieloletniemu doświadczeniu takie zadanie z pewnością będzie łatwiejsze dla nas niż dla Ciebie. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę dzięki której nie stracisz czasu i nerwów na pisanie czegoś, co nie zadziała. Z naszej oferty możesz skorzystać w bardzo prosty sposób - wystarczy dokonać zakupu tak jak w każdym sklepie online. 

Otrzymasz od nas:

✍️ Artykuł na bloga firmowego o długości około 3500 znaków,
✍️ na dowolny temat, który sam wybierzesz,
✍️ przesłany do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.

Jest to naprawdę wygodne rozwiązanie, a im szybciej złożysz zamówienie na artykuł tym szybciej będziemy mogli zacząć pracę. Pamiętaj, aby przesłać do nas temat na który ma być napisany artykuł - możesz tą informację umieścić w wiadomości podczas składania zamówienia lub przesłać do nas e-mailem. Jeżeli z jakiegoś powodu trudno Ci złożyć zamówienie przez nasz sklep możesz je także do nas wysłać na nasz adres e-mail: [email protected]

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit

Sprawdź także

Artykuł na bloga 4000 znaków
Artykuł na bloga 4000 znaków
123,00 zł
szt.
Artykuł na bloga 3500 znaków
Artykuł na bloga 3500 znaków
109,00 zł
szt.
Artykuł na bloga 5000 znaków
Artykuł na bloga 5000 znaków
167,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl