Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Lada informacyjna Hop-Up Counta

Kod produktu: HU301-001-C
Producent: RETIO
Ocena: 4.97101
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 3 dni
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 921,39 zł 921.39
ilość szt.

Opis

Biorąc udział na przykład w targach branżowych wyposażacie Państwo swoją firmę w różnego rodzaju systemy reklamowe. Od rollup-ów, poprzez ścianki reklamowe, aż do stojaków na ulotki. Ale czy pomyśleliście o zakupieniu lady reklamowej?

Jeśli nie to zastanówcie się dobrze nad jej nabyciem. Lady są nośnikami o tyle uniwersalnymi, fajnymi, wielofunkcyjnymi i pomocniczymi, że pozwalają na stworzenie pierwszoplanowego punktu: doradczego, prezentacyjnego, informacyjnego. Są miejscem, w którym: wita się gości, rozdaje drobne upominki reklamowe, gadżety, katalogi. Miejscem, przy którym: nawiązuje się pierwsze, wstępne rozmowy z przyszłymi Klientami i wszystkimi zainteresowanymi i wzbudza się w nich zaufanie, nakłaniając do zainteresowania się przedstawianą ofertą, a nawet nawiązaniem współpracy. Dział marketingu, sprzedaży i PR ma tutaj szerokie pole do popisu - wszystko sprowadza się tylko do ich wyobraźni i przemyślanego użytkowania nośnika.

Jedną z najchętniej wybieranych, lekkich i mobilnych lad jest Lada informacyjna Hop-Up Counta. Jest łatwa w montażu i demontażu - obie te czynności zabierają tylko kilka chwil. Nie wymaga użycia narzędzi, co jest dodatkowym udogodnieniem korzystania z naszego systemu. Grafika drukowana na materiale tekstylnym jest integralnie mocowana do stelaża za pomocą rzepów, dzięki czemu ewentualna wymiana grafiki nie będzie kłopotem.

Hop-Up swoim uniwersalnym kształtem dobrze komponuje się z każdym motywem i rodzajem imprezy. Sprawdzi się zarówno na powyżej wymienionych targach, ale również podczas prezentacji produktu w sklepach, galeriach, na eventach, imprezach firmowych, na konferencjach. Jest nośnikiem, który z dużą skutecznością dociera do odbiorców z zadrukowaną na nim treścią, dzięki swojej wielkości i prostemu kształtowi. Dodatkowo - posiada wewnętrzną półkę.

> Aby ułatwić użytkownikom przechowywanie oraz bezpieczne transportowanie - zestaw został wzbogacony o specjalnie przystosowaną torbę.

Szczegóły systemu:

  • stelaż aluminiowy, poddany anodowaniu ochronnemu;
  • mobilny, lekki system reklamowy;
  • grafika drukowana na materiale tekstylnym, mocowana do systemu za pomocą rzepów;
  • uniwersalny, prosty kształt;
  • krótki czas montażu oraz demontażu;
  • zestaw z półką wewnętrzną;
  • system dostarczany wraz z torbą transportową.

Widoczny obszar grafiki w mm (około):

995 (wys.) x 1685 (szer.)

Całkowite wymiary systemu w mm (około):

1020 (wys.) x 1065 (szer.) x 400 (gł.)

Waga :

8.7 kg

Cena zawiera SYSTEM, WYDRUK, PÓŁKĘ WEWNĘTRZNĄ oraz TORBĘ TRANSPORTOWĄ.

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl