Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Ścianka reklamowa Hop-Up prosta 1,5 x 2,3 m z wydrukiem jednostronnym

Kod produktu: HUI3x2
Producent: RETIO
Ocena: 4.94
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 3 dni
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 1 124,34 zł 1124.34
ilość szt.

Opis

Ścianki reklamowe to produkty cenione za mobilność, kompaktowość i uniwersalizm i łatwość obsługi. 
Są najczęściej wybieranymi nośnikami reklamowymi do przekazu treści. Doskonale sprawdzają się zarówno na poważnych konferencjach, targach, promocjach, ale również na eventach, imprezach, koncertach itp.

Hop-Up'y to seria ścianek z lekkim, aluminiowym stelażem, który został poddany anodowaniu w celu jego antykorozyjnego i mechanicznego zabezpieczenia powierzchni oraz dla efektu estetycznego - dla uzyskania na powierzchni trwałej, nieścieralnej powłoki kolorowej (w tym wypadku białej). Montaż nie wymaga od Państwa użycia jakichkolwiek dodatkowych narzędzi, jest to duże udogodnienie.

Kolejną cechą hop-up'ów jest zastosowanie tkaniny pod grafikę. Jest ona napinana na system i przymocowana do niego za pomocą rzepów. Jest to rozwiązanie łatwe i nie zabierające cennego czasu oraz co najważniejsze - jednorazowe, ponieważ system możemy bez problemu składać z grafiką i pakować go do specjalnie dopasowanej torby transportowej.

Niewielki format ścianki reklamowej Hop-Up 1,5 m pozwoli Państwu na bezproblemowe rozstawienie systemu w każdym pomieszczeniu czy stoisku, a uniwersalny, prostokątny kształt wkomponuje się w każdą tematykę.

Ciekawym rozwiązaniem dla ścianki reklamowej Hop-Up 1,5 m jest zamontowanie oświetlenia do systemu - zabieg ten wspomoże Państwa działania promocyjne w chwili, gdy światło naturalne będzie ograniczone lub całkowicie nieobecne. Dodatkowo podkreśli to kolorystykę grafiki i treści. Reflektory dostępne są na życzenie Klienta (Powerspot 1000 + uchwyt mocujący).

> Opcjonalnie - dla zwiększenia stabilności nośnika możliwe jest dodatkowe zakupienie stóp stabilizujących konstrukcję (ES507).

Oferowany system to wersja jednostronna - dwustronna na życzenie Klienta.


Szczegóły Systemu:

  • Napinana ścianka pod tkaninę, z możliwością składania jej wraz z materiałem;
  • Grafika mocowana do stelaża za pomocą rzepów;
  • Niewielki format, pozwalający na umieszczenie systemu w niewielkich pomieszczeniach;
  • Stosunkowo lekka, aluminiowa, poddana anodowaniu konstrukcja;
  • Posiada materiałową torbę transportową na kółkach.

Widoczny obszar grafiki w mm (około):

2262 (wys.) x 2222 (szer.)

Całkowite wymiary systemu w mm (około):

2260 (wys.) x 1525 (szer.) x 295 (gł.)


Waga:

5.75 kg


CENA ZAWIERA SYSTEM, WYDRUK ORAZ TORBĘ PRZENOŚNĄ.

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl