Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Lada SEG Łukowa

Kod produktu: PUC21C-SEG
Producent: RETIO
Ocena: 4.4359
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 3 dni
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 1 097,28 zł 1097.28
ilość szt.

Opis

Lady promocyjne są systemami wystawienniczymi coraz częściej i chętniej wybieranymi przez przedsiębiorców - zarówno tych mniejszych, jak i większych. Lady, jakie Państwu oferujemy są mobilnymi nośnikami reklamy, idealnie sprawdzającymi się podczas wszelakiego uczestnictwa w targach branżowych, wystąpieniach, promocjach sklepowych. Są punktem, w którym pracownicy firmy udzielają potencjalnym Klientom i wszystkim zainteresowanym niezbędnych informacji o marce, oferowanej usłudze czy produkcie. Miejscem, w którym wita się gości miłym słowem, wskazówką, upominkiem, gadżetem. Miejscem, w którym możecie Państwo prezentować produkt, rozdawać ulotki czy katalogi reklamowe. Możliwości jest naprawdę wiele, a wszystko zależy od wyobraźni użytkownika. 

> Wiadomym jest, że jakiekolwiek wystąpienie wymaga od przedsiębiorcy odpowiedniego przygotowania marketingowego, oprawy, dobrej i skutecznej reklamy, ale jest to niemożliwe w pełni do zrealizowania bez doboru profesjonalnych nośników wystawienniczych. 

Proponujemy Państwu Ladę SEG Pop-Up 2x1. Jest nośnikiem stabilnym, łatwym w użytkowaniu, z uniwersalnym designem. Co ciekawe - w tym przypadku został zastosowany wydruk grafiki na materiale tekstylnym. Rozwiązanie to pozwala na odświeżanie i pranie, co zmniejsza obciążenie systemu. Kolejnym atutem tekstyliów jest wyrazistość zastosowanych barw i ostrość konturów - system od razu przyciąga uwagę odbiorców. Grafika mocowana do systemu na tak zwany "wcisk", dzięki zastosowaniu silikonowego obszycia.

Zastosowanie aluminiowej konstrukcji sprawia, że nośnik jest stosunkowo lekki, nie sprawia trudności w ewentualnym przenoszeniu. Montaż oraz demontaż jest jednoetapowy. Komplet zawiera blat oraz podstawę z okleiną brzozową lub orzecha, nadającą elegancji wyglądowi lady. Aczkolwiek można wybrać kolor blatu w bardziej uniwersalnych kolorach: białym, czarnym lub srebrnym (o szczegóły dot. koloru blatu pytaj sprzedawcę). Od wewnętrznej strony możliwe jest zamontowanie 2 półek.

> Dla ułatwienia transportu oraz przechowywania dołączona jest specjalnie przystosowana torba.


Szczegóły systemu:

  • system pop-up, prosty w montażu i demontażu;
  • system posiada: stelaż pop-up, blat, podstawę, dwie półki oraz grafikę tekstylną;
  • blat w kolorze bukowym (pytaj sprzedawcę o inne kolory);
  • torba transportowa w zestawie.

Wymiary systemu w mm:

985 (wys.) x 840 (szer.) x 360 (gł.)

Obszar widocznej grafiki w mm:

937 (wys.) x 1680 (szer.)

Cena zawiera SYSTEM, WYDRUK na materiale tekstylnym oraz TORBĘ TRANSPORTOWĄ.

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl