Kampanie Google Ads Bystrzyca Kłodzka

Zalecamy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Bystrzyca Kłodzka. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.

Bystrzyca Kłodzka – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do ogromnej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą reklamy jest jej ogromna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych metod jak ulotki, czy prasa lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej reklamy i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, czy nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one podstawowe informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą miały zakupy w sieci. Już dziś mamy do czynienia z naprawdę sporą liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący oraz sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do szerokiego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?

W dobie dzisiejszego Internetu bardzo ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie ponad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Typy reklam:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Plusy Kampanii Produktowej:
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są wyświetlane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie świadomości marki wśród ludzi w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
Remarketing – jak działa?
  1. Użytkownik odwiedza naszą stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Instagram czy Facebook, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Planowane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Bystrzyca Kłodzka – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!