Kampanie Google Ads Czempiń
Zalecamy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Czempiń. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami bądź usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Czempiń – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do dużej liczby klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku standardowych metod jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące.
W kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one podstawowe dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle skuteczna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.
Sprawdź, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie dzisiejszego Internetu bardzo ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Typy reklam:
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produktyw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Co daje nam Kampania typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii typu Display:
Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety Kampanii Video:
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
Jak działa remarketing?
- Klient wchodzi na stronę
- Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Najlepsze wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszta reklam mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Czempiń – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!