Kampanie Google Ads Iława

Zalecamy kampanie Google Ads dla usługobiorców spośród miasta Iława. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami bądź usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny i dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Iława – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do większej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy małym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce oraz znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej obszerna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku standardowych metod jak ulotki, czy prasa lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, a nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one najważniejsze dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich, a także B2B. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to znacznie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę ogromną liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google Ads. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?

W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest trafić na górę listy wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Typy reklam:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swój sklepw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to często używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Ten rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu w naszym sklepie
Wiadomo, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Instagram czy Facebook, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?

Zobacz poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszta reklam mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Iława – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!