Kampanie Google Ads Kobyłka

Doradzamy kampanie Google Ads dla odbiorców spośród miasta Kobyłka. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami bądź usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.

Kobyłka – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z własną ofertą do sporej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy minimalnym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one podstawowe informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.

Ciągły rozwój w zakupach konsumenckich i nie tylko. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google Ads. Cechuje je wysoka skuteczność oraz niski koszt pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do szerokiego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie teraźniejszego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swój sklep. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance?
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie świadomości marki wśród ludzi w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Grafika z support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu reklamowego Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Wiadomo, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe takie jak: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszta reklam mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Kobyłka – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!