fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Krzeszowice

Doradzamy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Krzeszowice. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Krzeszowice – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić z własną ofertą do sporej ilości klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Już teraz mamy do czynienia z naprawdę dużą ilością transakcji zawieranych przez internet, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to klient i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Prosta i niezwykle skuteczna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?

W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest trafić na szczyt listy wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Jakie rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance?
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy graficzne, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to często używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Remarketing – jak działa?
  1. Użytkownik odwiedza naszą stronę
  2. Strona/Google umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Planowane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Krzeszowice – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?