Kampanie Google Ads Nowy Dwór Mazowiecki

Proponujemy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Nowy Dwór Mazowiecki. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Nowy Dwór Mazowiecki – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z własną ofertą do ogromnej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną metodą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich i nie tylko. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą miały zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę sporą ilością transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją na to różne sposoby,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Prosta i niezwykle efektywna metoda prowadzenia kampanii.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, co potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Można wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu reklamowego Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
Jak działa remarketing?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym portalu
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?

Zobacz poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie, które trwa 45 minut: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Nowy Dwór Mazowiecki – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!