Kampanie Google Ads Oława

Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów z miasta Oława. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.

Oława – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z własną ofertą do większej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej wysoka możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych metod jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, czy nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Ciągły rozwój w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Żeby to zrobić, należy użyć sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie dzisiejszego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep online, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie graficznej, które są wyświetlane na serwisach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzoczęsto używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie świadomości marki wśród ludzi w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
Jak działa remarketing?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu internauta odwiedzający sklep internetowy i niedokonujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Zobacz poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie, które trwa 45 minut: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Oława – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!