Kampanie Google Ads Rejon placu Grunwaldzkiego

Doradzamy kampanie Google Ads dla usługobiorców spośród miasta Rejon placu Grunwaldzkiego. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Rejon placu Grunwaldzkiego – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do sporej liczby klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała maksymalne korzyści przy małym nakładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej ogromna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku standardowych metod jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one podstawowe dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich i nie tylko. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Już dzisiaj mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Są różne sposoby na to pozwalające,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?

W dobie teraźniejszego Internetu trudnojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Typy reklam:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są emitowane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Grafika z support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Są 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Jak działa remarketing?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu w naszym sklepie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe typu Instagram czy Facebook, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Planowane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Rejon placu Grunwaldzkiego – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!