Kampanie Google Ads Szczytno

Zalecamy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Szczytno. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.

Szczytno – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z ofertą do dużej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy małym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz dużo bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku standardowych metod jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one podstawowe informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę dużą ilością transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca w jakiś sposób muszą spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Są na to różne sposoby,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka butów i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?

W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to często używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Grafika z support.google.com/google-ads
Co daje nam Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii Display:

Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Ten rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Jak to działa?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe takie jak: Instagram czy Facebook, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Zobacz poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszty reklam mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Szczytno – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!