Pozycjonowanie Stron Bartoszyce

Zasięgi Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności. Prawie 95% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do szukania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub proponujesz towary , czy też usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej odwiedzaną stroną naturalnych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego najlepiej być na początkowej stronie wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Bartoszyce, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Bartoszyce, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Należy dbać o produkty?

Tak, ale to wciąż nie wszystko.

Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym i czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można dotrzeć do klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Współpracuj z nami

Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.