Pozycjonowanie Stron Bielsko-Biala

Zasięgi Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 95% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że mając nie przygotowaną  pod kątem SEO stronę  na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub proponujesz produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Bielsko-Biala, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Bielsko-Biala, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Trzeba zadbać o to jak wygląda nasza oferta?

Tak, ale to dalej nie wszystko.

Badania wykazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest też szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Za pomocą kampanii  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem

Nawiąż z nami współpracę

Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze warunki, aby tego dokonać.