Pozycjonowanie Stron Brzeszcze

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 96% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub proponujesz produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej klikaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa ludzi wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Brzeszcze, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Brzeszcze, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Trzeba zadbać o to jak prezentują się nasze usługi?

Tak, ale to wciąż nie wszystko.

Badania pokazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania ciekawych produktów, a 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym   też czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.