Pozycjonowanie Stron Gorlice

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 100% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania przyciągających ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub sprzedajesztowary , czy też usługi, nie masz możliwości na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa ludzi wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.

Szukasz firmy w Gorlice, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Gorlice, która zajmie się twoją stroną?

Nie pamiętając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Trzeba także zadbać o towary?

Prawda, jednak to wciąż nie wszystko.

Badania wykazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania przydatnych produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Za pomocą kampanii  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasza firma oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.