Pozycjonowanie Stron Konstancin-Jeziorna

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności. Prawie 97% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że mając nie przygotowaną  pod kątem SEO stronę  na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajesztowary , czy też usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa internautów klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Konstancin-Jeziorna, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Konstancin-Jeziorna, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Warto zainwestowaćskuteczne pozycjonowanie  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Trzeba także zadbać o usługi?

Prawda, jednak to dalej nie wszystko.

Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamie  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.