Pozycjonowanie Stron Koronowo

Pozycja w wynikach wyszukiwania Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 99% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do szukania przyciągających ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że mając nie przygotowaną  pod kątem SEO stronę  na której dzielisz się informacjami lub sprzedajesztowary lub usługi, nie masz możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa ludzi klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.

Szukasz firmy w Koronowo, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Koronowo, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści  organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być  prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o produkty?

Tak, jednak to nadal nie wszystko.

Badania pokazały, że Ludzie wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Za pomocą kampanii  Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Współpracuj z nami

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.