Pozycjonowanie Stron Kudowa-Zdrój

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 99% ludzi używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania atrakcyjnych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub proponujesz towary lub usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a także połowa internautów klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Kudowa-Zdrój, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Kudowa-Zdrój, która zajmie się twoją stroną?

Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Warto zainwestowaćskuteczne pozycjonowanie  organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o asortyment?

Prawda, jednak to ciągle nie wszystko.

Badania wykazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest też szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym także czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.