Pozycjonowanie Stron Lesko

Pozycja Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 96% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do szukania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną  pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub oferujesz swoje towary , czy też usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Lesko, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Lesko, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Warto zainwestowaćskuteczne pozycjonowanie  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być  prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o produkty?

Tak, ale to ciągle nie wszystko.

Badania pokazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej użytkowników zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym także czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki kampoaniom  Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze warunki, aby tego dokonać.