Pozycjonowanie Stron Małkinia Górna

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 98% ludzi używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania przyciągających ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną  pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub proponujesz towary lub usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa ludzi klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego najlepiej być na początkowej stronie wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Małkinia Górna, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Małkinia Górna, która zajmie się twoją stroną?

Nie pamiętając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o usługi?

Tak, ale to wciąż nie wszystko.

Badania pokazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania przydatnych produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym   też czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.