Pozycjonowanie Stron Myślibórz

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 98% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania atrakcyjnych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną  pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną naturalnych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Myślibórz, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Myślibórz, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być  prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Trzeba także zadbać o usługi?

Prawda, ale to jeszcze nie wszystko.

Badania wykazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej ludzi zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Za pomocą kampanii  Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze warunki, aby tego dokonać.