Pozycjonowanie Stron Ochota

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 99% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do szukania atrakcyjnych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajeszprodukty , czy też usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Ochota, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Ochota, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Trzeba także zadbać o usługi?

Prawda, jednak to wciąż nie wszystko.

Badania wykazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania przydatnych produktów, a 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamie  Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.