Pozycjonowanie Stron Środa Wielkopolska

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 95% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub proponujesz produkty , czy też usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej klikaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa internautów klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Środa Wielkopolska, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Środa Wielkopolska, która zajmie się twoją stroną?

Nie pamiętając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.

Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się  organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o produkty?

Tak, ale to ciągle nie wszystko.

Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania przydatnych produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest także szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Współpracuj z nami

Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.