Pozycjonowanie Stron Tomaszów Lubelski

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności. Prawie 100% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do szukania atrakcyjnych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajeszprodukty , czy też usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a także połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Tomaszów Lubelski, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Tomaszów Lubelski, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści  organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze jest opłacalna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Należy dbać o towary?

Tak, ale to wciąż nie wszystko.

Badania pokazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania przydatnych produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym również czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamom  Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.