Pozycjonowanie Stron Wodzisław Śląski

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 95% ludzi używa wyszukiwarki Google do szukania przyciągających ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że mając nie przygotowaną  pod kątem SEO stronę  na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajeszprodukty , czy też usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego najlepiej być na początkowej stronie wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Wodzisław Śląski, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Wodzisław Śląski, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści  organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Trzeba zadbać o to jak prezentują się nasze usługi?

Prawda, jednak to dalej nie wszystko.

Badania wykazały, że Internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania przydatnych produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Za pomocą kampanii  Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.