Pozycjonowanie Stron Zambrów

Zasięgi Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 98% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że niedbanie o stronę  pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub sprzedajesztowary lub usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.

Najczęściej przeglądaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.

Szukasz firmy w Zambrów, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Zambrów, która zajmie się twoją stroną?

Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Warto zainwestowaćskuteczne pozycjonowanie  organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!

Należy dbać o to w jaki sposób prezentują się nasze produkty?

Prawda, ale to ciągle nie wszystko.

Badania pokazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej ludzi zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki kampaniom reklamowym  Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej nazywane Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads

Nawiąż z nami współpracę

Nasza firma oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.