Pozycjonowanie Stron Żołynia

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 98% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do szukania przyciągających ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.

Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną  pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.

Najczęściej odwiedzaną stroną naturalnych wyników szukania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Żołynia, która zajmie się ?

Szukasz firmy w Żołynia, która zajmie się twoją stroną?

Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.

Warto zainwestowaćskuteczne pozycjonowanie  organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być  prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać

 

Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze jest opłacalna!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!

Należy dbać o asortyment?

Tak, ale to wciąż nie wszystko.

Badania pokazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania interesujących ich produktów, a prawie 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.

Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamie  Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.

Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.

Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads

Zacznij z nami współpracę

Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze warunki, aby tego dokonać.