Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Kaseta rollup basic 150 x 200 cm

Kod produktu: pm-basic-150-200
Producent: RETIO
Ocena: 4.84
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 24 godziny
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 111,00 zł 111.00
ilość szt.

Opis

Kaseta do rollupa basic 150 x 200 to produkt idealny dla firm z sektora reklamowego, takich jak drukarnie, które wydruki do rollupów są w stanie wykonać we własnym zakresie, potrzebują zatem wyłącznie systemów. Świetny stosunek jakości do ceny sprawia, że jest najbardziej popularną kasetą rollupową na rynku. Stabilizator masztu i aluminiowe stopy gwarantują pewną prezentację.

System posiada w cenie torbę transportową ze wzmocnionymi szczytami, a sama kaseta wyposażona jest w listwę "Express Clip", która umożliwia błyskawiczny montaż wydruku w kasecie.

W zestawie montażowa taśma 3M, niezbędna do umocowania wydruku.

Szczegóły systemu:

  • Sprawdzona, stabilna konstrukcja;
  • Grube, mocne aluminium anodowane;
  • Listwa "Express Clip" do montażu wydruku;
  • W zestawie taśma montażowa;
  • W cenie torba transportowa;
  • Torby zapakowane są dodatkowo w karton;
  • Pakowanie zbiorcze po 4 szt. lub paleta do 72 szt;
  • Waga jednostkowa: 3,40 kg

Wymiary w opakowaniu indywidualnym: 23 x 33 x 160 cm

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl