Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Polimerowy stojak na ulotki A4

Kod produktu: AS320
Producent: RETIO
Ocena: 5
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 24 godziny
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 596,67 zł 596.67
ilość szt.

Opis

Stojak reklamowy jest jednym z najbardziej przydatnych akcesoriów na stoiskach wystawienniczych, podczas promocji. Służy do rozpowszechniania ulotek, katalogów, folderów potencjalnym klientom oraz zainteresowanym, które dopełniają przekazywane treści, obrazują wyłapane wcześniej informacje, przedstawiają działalność oraz specyfikację marki i produktów/usług.

Do stosowania również w takich miejscach jak teatr, kino, muzeum, salon samochodowy, urząd, uniwersytet, market itd. Wszystko w zależności od zapotrzebowania na takie materiały jak ulotki, katalogi itp., od drogi marketingowej, jakiej podjęli się przedsiębiorcy i od wypbraźni. 

Uniwersalna kolorystyka i kształt sprawiają, że nośnik dopasuje się do każdego miejsca i stylu imprezy, gdzie będzie użytkowany. Jedynym Państwa zmartwieniem będzie uzupełnianie ulotek.

Stojak polimerowy jest funkcjonalny, kompaktowy, solidny. Posiada cztery przezroczyste kieszenie formatu A4 z poliwęglanu. Jest lekki, z szybkim, jednoetapowym montażem, z automatyczną blokadą przy rozkładaniu i składaniu.

Aby ochronić go przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportowania lub przechowywania - został wyposażony w specjalnie dopasowaną do niego torbę materiałową.

> 5 letnia GWARANCJA NA UŻYTKOWANIE !

Szczegóły systemu:

  • lekki, polimerowy stojak na ulotki formatu A4;
  • z 4 kieszonkami o wymiarze A4;
  • jednoetapowy montaż z blokadą zabezpieczającą przed złożeniem;
  • nośnik z torbą transportową;
  • 5 letnia gwarancja na użytkowanie.

Całkowite wymiary systemu w mm (około):

Zmontowany: 1540 (wys.) x 275 (szer.) x 365 (gł.) 

Waga:
około 6kg

 

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl