Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Rozkładany stojak na ulotki A4

Kod produktu: WH412
Producent: RETIO
Ocena: 4.92857
Dostępność: spodziewana dostawa
Cena brutto: 577,73 zł 577.73
ilość szt.

Opis

Stojaki na ulotki są istotnym elementem wystawienniczym przedsiębiorców, którzy w swoich działaniach marketingowych operują takimi materiałami jak: ulotki, foldery, katalogi, gazetki itp. Stojaki są swego rodzaju prezenterami, więc ich wybór też nie może być obojętny. Przy ich wyborze powinniście Państwo kierować się: ilością, wielkością, rodzajem materiałów, które będą na nim umieszczone. Zdecydować się czy wolicie Państwo półki, kieszenie, czy stojak ma być jednostronny czy dwustronny. Skłądany w kostkę z torbą czy rozkładany na części. A może stojak ma prezentować sobą coś więcej - posiadać dodatkowe akcesoria.

> Nasz sklep internetowy oferuje szeroką gamę tego typu systemów wystawienniczych. Jednym z najpopularniejszych, klasycznych stojaków reklamowych jest stojak na ulotki formatu A4.

Budowa stojaka stworzona została z solidnego aluminium, w którym zostały wycięte otwory - nadało to nowoczesnego designu. Stojak jest systemem dwustronnym, posiada aż 6 półek formatu A4 na Państwa materiały. Podstawa stabilna. Całość ma smukły wygląd, nie zajmuje dużej przestrzeni użytkowej. System ma uniwersalny, srebrny kolor, co sprawia, że bez problemu wkomponowuje się w każde otoczenie. Aby użytkowanie oraz transportowanie nie sprawiało jakichkolwiek problemów - produkt składa się w niedużą kostkę. Atutem tego zabiegu jest możliwość spakowania stojaka wraz z pozostawionymi na półkach materiałami. Dodatkowo - wyposażony został we własną, specjalnie przystosowaną i usztywnioną torbę.
 

Szczegóły systemu:

  • dwustronny, składany, aluminiowy stojak na ulotki;
  • wąska budowa, nie zabiera dużej powierzchni użytkowej;
  • posiada 6 półek formatu A4 na ulotki, katalogi i inne;
  • kolor srebrny;
  • zawiera usztywnioną torbę transportową.

Całkowite wymiary systemu w mm: 

Rozłożony: 1540 (wys.) x 275 (szer.) x 365 (gł.)
Złożony: 195 (wys.) x 275 (szer.) x 365 (gł.)


Cena zawiera stojak wraz z torbą transportową.

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl