Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Rozkładany stojak na ulotki A5 AKRYL z walizą

Kod produktu: AS318-02
Producent: RETIO
Ocena: 5
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 24 godziny
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 447,84 zł 447.84
ilość szt.

Opis

Stojaki na ulotki reklamowe są jednymi z najbardziej popularnych systemów wystawienniczych stosowanych przez przedsiębiorców. Napotykane w marketach, sklepach z wyposażeniem wnętrz, holach hoteli, urzędach itd.  Wszędzie tam, gdzie marketing zasięga stosowania ulotek i katalogów, które informują o promocjach, nowościach, propozycjach, oferowanych usługach... Jest to skuteczny sposób dotarcia do odbiorcy, ponieważ wszystko, co jest mu przekazywane ma swoją wizualizację graficzną. 

Proponujemy Państwu stojak na ulotki A5. Nowoczesny design, dwustronne rozmieszczenie półek na ulotki (razem 7 sztuk formatu A5) to jedne z kilku zalet tego systemu. Zastosowanie solidnego aluminium nadaje odpowiedniej lekkości, ułatwiając jego przenoszenie, ponadto - zostało poddane anodowaniu, co chroni przed korodowaniem oraz nadaje specyficznej barwy. Półki wykonane zostały z tworzywa akrylowego, trwałego, przezroczystego, eleganckiego. Oba te zabiegi zapewniają uniwersalizm wyglądu całej struktury i pozwalają Państwu na dopasowanie nośnika do każdego rodzaju imprezy czy miejsca, w którym będziecie z niego korzystali.

Jest to system z jednoetapowym montażem i demontażem, nie wymagającym użycia narzędzi. Po złożeniu stojak jest kompaktową kostką, którą pakujecie Państwo do walizki.

Jedynym zmartwieniem na jakie jesteście Państwo narażeni to kończące się materiały POS. Stojak swoim designem przyciąga uwagę klientów, pozwala na swobodne zapoznanie się z broszurami, dzięki swojej dwustronności.

> Każdy stojak na ulotki z tej serii posiada własną, sztywną walizkę, w której przechowuje się i transportuje nośnik.

 

Szczegóły systemu:

  • nowoczesny design, połączenie akrylu z solidnym aluminium;
  • stelaż poddany anodowaniu;
  • 7 akrylowych półek (formatu A5) na materiały POS, rozmieszczonych obustronnie;
  • łatwość czyszczenia;
  • jednoetapowy montaż i demontaż, system składany;
  • sztywna waliza transportowa;
  • aż 5 lat gwarancji na użytkowanie.

Całkowite wymiary systemu w mm: 

1300 (wys.) x 194 (szer.) x 284 (gł.) 

Wymiary systemu złożonego w mm:

120 (wys.) x 206 (szer.) x 284 (gł.)

Wymiary walizki w mm:

235 (wys.) x 195 (szer.)

Wielkość kieszeni w mm:

218 (wys.) x 159 (szer.)

Waga systemu:

6 kg

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl