Nowoczesna agencja reklamowa 360 stopni. Wszystko dla Twojego biznesu!

Zawieszka na drzwi promująca mycie rąk, 50 szt.

Kod produktu: zawieszki-na-drzwi-mycie
Producent: RETIO
Ocena: 4.76
Dostępność: duża ilość
Realizacja: 4 dni
sprawdź formy dostawy
Cena brutto: 220,66 zł 220.66
ilość szt.

Opis

Nasze zawieszki na drzwi to produkt, który na celu ma promocję higieny osobistej - szczególnie w okresie licznych zachorowań na choroby wirusowe, jak COVID-19, czy dużo bardziej pospolita grypa, jednak nie tylko. Nadają się idealnie do stosowania w zakładach pracy, przychodniach, środkach komunikacji miejskiej oraz w siedzibach instytucji państwowych i szkół. To środek prewencyjny, bo jak wiadomo, dużo łatwiej jest zapobiegać niż leczyć. Zawieszki doskonale edukują wszelkie grupy wiekowe i pomagają w tworzeniu nawyków i rozszerzaniu świadomości w zakresie zapobiegania infekcjom.

Częste mycie rąk to warunek konieczny aby utrzymać zdrowie szczególnie podczas wilgotnych i zimnych pór roku. Wirusy i bakterie znajdują się wszędzie wokół nas, a na klamkach, których dotykają wszystkie osoby wchodzący i wychodzące z pomieszczeń w naszym pobliżu jest ich szczególnie dużo. Z tego powodu warto jest często dezynfekować dłonie, o czym skutecznie przypomną zawieszki z naszym projektem. 

Zawieszki na drzwi naszej produkcji wykonane są z grubego, wysokiej jakości, matowego papieru o gramaturze 350 g.

Szczegóły produktu:

  • Format: 76 x 210 mm
  • Rodzaj papieru: kreda mat 350 g
  • Zadruk: dwustronny 4/4
  • Dostępne w wielu nakładach: 50/100/250/500/1000 szt.
  • Wysokiej jakości druk;
  • Możliwość wyceny indywidualnej przy większych nakładach.

Możliwe jest wykonanie ich w każdym, dowolnym kolorze, polecamy jednak czerwony z uwagi na szczególnie dużą widoczność przekazu. Do wyboru jeden ze wzorów od 1 do 8 (w uwagach do zamówienia należy podać wariant), przy czym wariant nr. 8 umożliwia zamieszczenie własnego tekstu w razie takiej potrzeby.

Wzory zawieszek na drzwi promujących mycie rak

Jak zamawiać?

Jak przesłać wytyczne?

Do zamówienia możesz dołączyć plik z logotypem bądź dowolne, inne materiały spakowane w pliku .zip. Zamiast tego możesz również wysłać do nas maila ze szczegółami dotyczącymi zlecenia na adres: [email protected]

Jak przesyłamy projekt?

Gotową propozycję projektu, po jej przygotowaniu wysyłamy w formie podglądu na wskazany przez klienta adres mailowy w celu umożliwienia weryfikacji efektu końcowego. W przypadku konieczności naniesienia zmian, niezbędne jest przesłanie wytycznych poprawkowych, najlepiej w formie wypunktowanej listy, tak aby były możliwie czytelne dla naszego projektanta, co przyśpieszy naniesienie poprawek.

Kiedy już otrzymasz satysfakcjonujący podgląd i go zaakceptujesz, pliki edytowalne przystosowane do druku w formacie pdf przesyłamy w ciągłości korespondencji mailowej.

Ważne abyś zapoznał się również z całą treścią merytoryczną podglądu, ponieważ w przypadku akceptacji projektu zawierającego literówkę, nie możemy opowiadać za komplikacje powstałe chociażby w sytuacji wydrukowania przez klienta nakładu zawierającego tego rodzaju błąd.

Czas realizacji

W przypadku prostych produktów, pierwszy podgląd projektu do weryfikacji przesyłamy na wskazany przez klienta adres mailowy zazwyczaj już kolejnego dnia po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu. Kolejne modyfikacje wykonywane są w zależności od ich skomplikowania w ciągu od kilku godzin, do jednego dnia roboczego. Zastrzegamy sobie możliwość niewielkich opóźnień w przypadku szczególnie dużego obłożenia. Nie dotyczy to również projektów których specyfika jest bardziej złożona, przez co wymaga większego nakładu pracy. Na górze karty produktu, po prawej stronie znajduje się informacja o planowanym czasie wysyłki projektu do weryfikacji. Przykładowe produkty o wydłużonym czasie realizacji to m.in. projekt identyfikacji wizualnej, czy też projekt katalogu.

Co jeśli projekt nie spodoba Ci się?

Może się zdarzyć, że przesłana przez nas początkowo propozycja projektu nie spodoba Ci się lub będzie wymagała poprawek. Czasem trudno jest trafić w oczekiwania klienta od razu. Ważne abyś przesłał możliwie bardzo sprecyzowane wytyczne, co zminimalizuje ryzyko konieczności znacznych modyfikacji i przyśpieszy realizację, ale nawet gdyby wciąż była potrzeba duża ilość pracy - po prostu wskaż nam jak Ty to widzisz. W trosce o zadowolenie naszych klientów, kładziemy nacisk na to, aby efekt końcowy zawsze spełniał wszystkie oczekiwania, dlatego też nie ograniczamy limitu zmian, a projektujemy do momentu akceptacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

Submit
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl