MARKETING TREŚCI

15+

Lata doświadczenia

19K+

Zadowoleni Klienci

98%

Udane projekty

100%

Siły do pracy

Marketing treści

Nie wiesz, jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki? Postaw na marketing treści! W końcu content marketing jest niezbędną częścią kampanii reklamowej.

Zapewniamy Cię, że nasza agencja reklamowa nie wybiera dróg na skróty. Doskonale wiemy, że przekazywanie odbiorcom wartości jest podstawą marketingu treści. Dlatego opracujemy dla Ciebie spójną strategię, dzięki której Twoja marka przyciągnie do siebie odbiorców zainteresowanych Twoją usługą. Najpierw zbuduj relację i zaufanie z klientem, dopiero potem licz na zysk. Wnikliwa analiza tego, czego oczekuje od Ciebie odbiorca pomoże Ci w zwiększeniu zaplanowanej sprzedaży. Zatroszczymy się o merytoryczne i ciekawe treści, dzięki którym istnieje szansa na zwiększenie świadomości marki i produktu na rynku konkurencji.

Content marketing

Content marketing to rodzaj strategii w marketingu, w której koncentrujemy się na dostarczaniu użytkownikom wartościowych i angażujących treści, dzięki którym budujemy relację i stale zdobywamy zaufanie lojalnego i stałego klienta. Jest to długofalowa strategia, która przynosi doskonałe efekty, pod warunkiem, że jest właściwie stosowana.

Blog firmowy

Blog firmowy to narzędzie, które pozwala kreować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie. Dostarczając czytelnikom wartościowych treści, zwiększasz swoje zasięgi w Internecie, a jednocześnie możesz zyskać nowych, lojalnych i stałych klientów.

Opisy produktowe

Opisy produktów są szczególnie ważne dla branży e-commerce, głównie sklepów internetowych. Dobrze opisany produkt może kupić klient. Jeśli kupujący nie znajdzie w opisie produktu interesujących go informacji, szuka dalej. Nie ustają w poszukiwaniach, ale nie dowiesz się o tych, którzy tylko szukali.

Artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane to rodzaj treści przygotowywanych na zamówienie, które następnie umieszczane są na nośniku (portalu, stronie internetowej) o natężeniu ruchu internetowego wystarczającym, aby w ogóle móc zaoferować usługę publikacji takiego artykułu.

Poradniki

Innym przykładem content marketingu są poradniki. Mogą śmiało funkcjonować jako część firmowego bloga, ale poradniki można też zorganizować w swoistą encyklopedię wiedzy. Dzięki poradnikom możliwe staje się edukowanie czytelników i potencjalnych klientów w zakresie ich zainteresowań lub w zakresie ściśle związanym z naszą działalnością.

Kanał YouTube

Wykorzystanie YouTube w content marketingu jest bardzo ciekawym narzędziem i nieco odmiennym od treści pisanych. Wymaga również więcej pracy, ale dobrze wykorzystany może generować większe zaangażowanie niż treści pisane.

Oto nasz Zespół

20+ SPECJALISTÓW!

& AI

Utalentowani w wielu dziedzinach zebrani z całego świata.