Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania interesujących ich produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalajacym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele takie jak zwiększenie ruchy w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkwe i bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej wysoka możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące. Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, czy nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Jeśli potrzebujesz efektu szybko to Google Ads jest jedną z lepszych opcji, gdyż w przypadku uruchomienia kampanii efekty widzisz od razu. Pytanie jakie to są efekty? Aby były dobre najlepiej zgłosić się do fachowców w tej dziedzinie.
Efekty naszej pracy często zaskakują naszych klientów, a czasem także nas samych – widocznie jesteśmy jeszcze lepsi niż nam się wydaje. Doświadczenie w tym zakresie zdobywamy także na naszych autorskich rozwiązaniach i ciągle analizujemy ich skuteczność, a naszym klientom proponujemy tylko sprawdzone i działające rozwiązania. Zapytaj nas o darmową wycenę i zacznijmy współpracę!