fbpx

Scharmach Consulting

Kampanie Google Ads

Doradzamy kampanie Google Ads dla usługobiorców spośród miast na całym świecie. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami albo usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.

Najczęściej wybierany

Automated

-20%

2500 PLN

od 500 PLN

(obsługa miesięcznie)

dla budżetu Google Ads
poniżej 4 000 PLN

Kwota, jaką przeznaczasz miesięcznie na budżet reklamowy w Google Ads. Jest pobierana całkowicie przez Google na rzecz Twoich reklam i nie obejmuje prowizji za obsługę. Budżet możesz opłacać samodzielnie bezpośrednio w Google Ads lub zlecić to nam.

Najczęściej wybierany

Starter

-20%

2500 PLN

1 500 PLN

(obsługa miesięcznie)

dla budżetu Google Ads
od 4 000 do 8 000 PLN

Kwota, jaką przeznaczasz miesięcznie na budżet reklamowy w Google Ads. Jest pobierana całkowicie przez Google na rzecz Twoich reklam i nie obejmuje prowizji za obsługę. Budżet możesz opłacać samodzielnie bezpośrednio w Google Ads lub zlecić to nam.

Najczęściej wybierany

Standard

-20%

2 500 PLN

2 000 PLN

(obsługa miesięcznie)

dla budżetu Google Ads
od 8000 PLN do 15 000 PLN

Kwota, jaką przeznaczasz miesięcznie na budżet reklamowy w Google Ads. Jest pobierana całkowicie przez Google na rzecz Twoich reklam i nie obejmuje prowizji za obsługę. Budżet możesz opłacać samodzielnie bezpośrednio w Google Ads lub zlecić to nam.

Najczęściej wybierany

Extended

-14%

3 500 PLN

3 000 PLN

(obsługa miesięcznie)

dla budżetu Google Ads
od 15 000 PLN do 30 000 PLN

Kwota, jaką przeznaczasz miesięcznie na budżet reklamowy w Google Ads. Jest pobierana całkowicie przez Google na rzecz Twoich reklam i nie obejmuje prowizji za obsługę. Budżet możesz opłacać samodzielnie bezpośrednio w Google Ads lub zlecić to nam.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie ze swoją ofertą do ogromnej liczby klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, czy nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

W Polsce z Google korzysta ponad 90% internautów. Niewiele osób o tym wie, ale na poziomie reklamy Google AdWords możesz reklamować się także na Youtube (drugiej najpopularniejszej wyszukiwarcePolsce).

Reklama w wyszukiwarce Google, dzięki połączeniu z Google Analytics, posiada również doskonałą analitykę, pozwalającą na optymalizację kampanii w celu zwiększenia ich skuteczności. Ważna jest również elastyczność budżetu – na reklamy możesz wydać dowolną kwotę.

„50 SPOSOBÓW NA PROMOCJĘ FIRMY​”

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?

W dobie teraźniejszego Internetu bardzo ciężkojest trafić na górę listy wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie ponad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swój sklepw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy graficzne, które są emitowane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Dlaczego Kampania typu Display?

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Jak to działa?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszta kampanii mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Co mówią o nas nasi klienci?

Jeśli potrzebujesz efektu szybko to Google Ads jest jedną z lepszych opcji, gdyż w przypadku uruchomienia kampanii efekty widzisz od razu. Pytanie jakie to są efekty? Aby były dobre najlepiej zgłosić się do fachowców w tej dziedzinie.

Efekty naszej pracy często zaskakują naszych klientów, a czasem także nas samych – widocznie jesteśmy jeszcze lepsi niż nam się wydaje. Doświadczenie w tym zakresie zdobywamy także na naszych autorskich rozwiązaniach i ciągle analizujemy ich skuteczność, a naszym klientom proponujemy tylko sprawdzone i działające rozwiązania. Zapytaj nas o darmową wycenę i zacznijmy współpracę!

Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?