fbpx

Scharmach Consulting

Druk małoformatowy

Pojęciem druku małoformatowego określamy wszelkie wydruki w małym formacie – wydaje się to dość oczywiste. Najbardziej znanym wszystkim przykładem druku małoformatowego są ulotki i wizytówki z którymi styczność miał praktycznie każdy, ponieważ goszczą właściwie we wszystkich firmach, w tych małych i tych dużych.

Poza oczywistymi ulotkami i wizytówkami, jako druk małoformatowy możemy także zaliczyć katalogi, broszury, teczki, czy kalendarze. Produktów jest dużo więcej i trudno je wszystkie wymienić, ale ich wspólną cechą jest właśnie stosunkowo mały i przenośny format.

Nasza oferta także obejmuje kompleksowe usługi drukarskie z zakresu druku małoformatowego. Przez kompleksowe usługi drukarskie z tego zakresu mamy na myśli przygotowanie kompletnego produktu do A do Z, czyli prościej rzecz ujmując od przygotowania profesjonalnego projektu graficznego do wykonania najwyższej jakości wydruków w potrzebnym nakładzie. Proces projektowy rozpoczynamy od zbadania potrzeb i oczekiwań klienta w celu opracowania dokładnych wytycznych, które są niezbędne do przygotowania profesjonalnego projektu graficznego. Im dokładniejsze wytyczne uda nam się uzyskać tym szybciej przebiegnie proces samego projektowania i jednocześnie szybciej będziemy mogli uruchomić proces produkcyjny.

Oczywiście, jeśli klient posiada już swoją przemyślaną wizję projektu to wówczas ograniczamy się do uściślenia szczegółów i do przedstawienia ewentualnych propozycji zmian opierających się o nasze doświadczenie i aktualnie panujące trendy, które mogą zostać zaakceptowane i wdrożone, ale nie muszą. Kluczem do porozumienia i osiągnięcia sukcesu w przygotowaniu profesjonalnych projektów i wydruków małoformatowych jest odpowiednia komunikacja w której kładziemy duży nacisk na jak największe uszczegółowienie otrzymywanych wytycznych. Wyraźnie nakreślając wytyczne na etapie omawiania projektu oszczędzamy czas sobie i naszym klientom zmniejszając ryzyko wprowadzania ciągłych poprawek. To wszystko sprawia, że nasi klienci są niezwykle zadowoleni z naszych profesjonalnych usług.

Galeria Neptun - Gazetka Showroom Okładka
Gazetka Showroom przygotowana dla Starogardzkiej Galerii Neptun.
Gazetka Showroom przygotowana dla Starogardziej Galerii Neptun.
Ulotka LHM Aviation
Ulotka dla LHM Poland.

Tak jak wspomnieliśmy, oferta z zakresu druku małoformatowego obejmuje wydruki małe. Są to wydruki, których format zazwyczaj nie przekracza rozmiaru 50 cm na dłuższym boku, aczkolwiek nie jest to granica sztywna. Dla przykładu, szerokość wydruku licząca 51 cm też można by zakwalifikować do tej kategorii. Podział na druk małoformatowy i wielkoformatowy wynika nie tylko z fizycznego rozmiaru samego wydruku, ale też maszyn, które są potrzebne do wykonania takich wydruków. Dla ułatwienia sobie wyobrażenia sytuacji, urządzeniem do druku małoformatowego można nazwać także zwykłą domową drukarkę. Zajmuje ona mało miejsca i zazwyczaj obsługuje kartki A4. W przypadku druku wielkoformatowego, samo urządzenie może zajmować 10 razy tyle miejsca ile zwykła domowa drukarka, gdyż takie maszyny często drukują np. banery, gdzie wymiary zaczynają się od 100 cm szerokości i więcej.

Jak można krótko wyszczególnić konkretne produkty przedstawiające zakres druku małoformatowego? Jest tego całkiem sporo, ale dla ułatwienia, mianem druku małoformatowego, napewno określimy następujące produkty:

  • Wizytówki
  • Ulotki
  • Plakaty poniżej formatu A2
  • Katalogi reklamowe
  • Broszury
  • Gazetki
  • Kalendarze
  • Notesy
  • Vouchery
  • Karty lojalnościowe
  • Teczki biznesowe
  • Naklejki
  • Etykiety

Nie jest to wszystko, ale pozwala sobie unaocznić realny wymiar druku małoformatowego, który jesteśmy w stanie wykonać dla naszych klientów.

Wydruki małoformatowe są jak mali przedstawiciele Twojego biznesu, którzy działając niezauważenie szerzą wśród klientów świadomość marki.

Na pewno niejednokrotnie zdarzyła się sytuacja, że ktoś wykonuje telefon do Twojej firmy dzięki małej ulotce lub wizytówce, którą zostawiłeś swojemu klientowi osobiście lub w paczce z produktem. Są to naprawdę małe rzeczy, ale posiadają ogromną moc wyróżnienia jeśli zostaną użyte w odpowiedni sposób. Właśnie dzięki tym małym niuansom dajesz się poznać swoim klientom i zapadasz bardziej w ich pamięć. Jeszcze lepiej kiedy możesz współpracować z ludźmi, którzy znają się na takich rzeczach. Zapytaj nas o bezpłatną wycenę!

Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?