fbpx

Scharmach.pl

Media Społecznościowe

Pomagamy w obsłudze mediów społecznościowych dla mniejszych i większych firm spośród miast na terenie całego świata. Jeżeli chcesz zaistnieć w świecie internetowym, stworzyć spójny i wartościowy content, a przy tym być rozpoznawalnym wśród swojej branży – kliknij przycisk „Darmowa wycena” i otrzymaj od nas wycenę dotyczącą prowadzenia social mediów.

Faktem jest, że co druga osoba na świecie korzysta z mediów społecznościowych. Dzięki właściwemu zaangażowaniu na profilach społecznościowych można w bardzo łatwy i szybki zatrzymać u siebie potencjalnych odbiorców. Odkryj potencjał mediów społecznościowych i spraw, aby Twój profil wyróżniał się na rynku interesującym contentem i ciekawą szatą graficzną.

Graficzne opracowanie posta na Facebook dla Biuro Rachunkowe RK.
Przygotowywanie posta Facebook dla Biuro Rachunkowe RK
Przygotowanie treści posta na Facebooka dla Biuro Rachunkowe RK.

Media społecznościowe (ang. social media) w pierwszym momencie kojarzą nam się z serwisami takimi jak Facebook, Instagram, TikTok, YouTube czy Twitter. Jednak ich definicja jest znacznie szersza i obejmuje również fora dyskusyjne, aplikacje randkowe, blogi, komunikatory, a nawet gry online. Mówiąc językiem potocznym media społecznościowe to każde miejsce w sieci, w którym mamy możliwość publikowania treści, nawiązywania kontaktu z innymi osobami, a tym samym budowania pewnego rodzaju społeczności lub przynależenia do niej.

Kluczową cechą mediów społecznościowych jest dwukierunkowość przekazów oraz wymiana informacji. Dobrze skonstruowane social media powinny w swoich treściach przekazywać przede wszystkim wartość, która jest niezbędnym czynnikiem do zatrzymania u siebie potencjalnego odbiorcy i nawiązania z nim kontaktu. Jeżeli treść jest nudna i w żaden sposób nieangażująca, osoba po drugiej stronie ekranu coraz rzadziej korzysta z zawartości dostępnej na profilu, w efekcie czego opuszcza go i daje tzw. unfollow.

Skuteczne prowadzenie social mediów opiera się na stworzeniu persony, spisaniu celów, analizie konkurencji oraz audytu istniejących już kont tzn. sprawdzeniu co w przypadku danej marki się sprawdza, a co być może niekoniecznie. Wszystkie te wymienione wyżej działania są składową właściwej strategii mediów społecznościowych, która jest podstawą we właściwym funkcjonowaniu w świecie social mediów. To jedyna recepta, aby uzyskać pożądane wyniki i zdobyć przewagę na rynku konkurencji. Konsekwentne zarządzanie marką w mediach społecznościowych jest niezwykle ważne, ponieważ wzbudza w odbiorcach zaufanie, a to z kolei przyczynia się do lepszych efektów dla danej marki.

Posty dla Biuro Rachunkowe RK
Posty przygotowane przez nas dla Biuro Rachunkowe RK.

Dlaczego warto zadbać o skuteczną strategię mediów społecznościowych?

Aby stworzyć spójny komunikat marketingowy, należy starannie przyjrzeć się potrzebom konsumenta, a następnie określić konkretną strategię, według której wszystkie działania będą realizowane. Strategia mediów społecznościowych wyznacza pewnego rodzaju kierunek, dzięki któremu wiadomo, jak osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Określa głównie cel i sposób prowadzenia social mediów.

Co daje obecność w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe posiadają wiele możliwości do stworzenia silnej pozycji na rynku zarówno markom osobistym, jak i firmom czy przedsiębiorstwom.

Obecność w social mediach to przede wszystkim: 

1. Budowanie świadomości marki
2. Interakcja z odbiorcami
3. Zwiększenie sprzedaży
4. Większy ruch i aktywność na stronie
5. Wyższa pozycja w wyszukiwarce Google

Posty dla naszej marki RETIO
Posty przygotowane dla naszej marki RETIO.
Posty dla klubu tenisowego Tenis Park Starogard Gdański
Posty przygotowane dla Starogardzkiego klubu tenisowego Tenis Park.

Sprawdź, jakie usługi możemy świadczyć dla Twojej firmy!

1. Tworzenie treści na profile mediów społecznościowych
2. Obsługa Social Media
3. Przygotowywanie grafik i postów (tworzenie spójnego feedu)
4. Strategia social mediów
5. Założenie i skonfigurowanie firmowej strony

1. Tworzenie treści na profile mediów społecznościowych

Jest to świetna opcja dla wszystkich tych, którzy przykładają ogromną wagę do publikowanych materiałów. Zajmiemy się tworzeniem treści na profile social mediów od A do Z. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu profili na media społecznościowe, dlatego bez obaw możesz powierzyć nam swój firmowy profil.

Wykorzystanie potencjału content marketingu znacznie poprawia status danego profilu na rynku internetowym i prowadzi do osiągnięcia.

Warto uskutecznić content marketing, ponieważ…

Content marketing, czyli inaczej marketing treści skupia na sobie działania marketingowe, polegające na tworzeniu interesujących i merytorycznych treści, których celem jest skorzystanie z usługi lub zakupu produktu. Ta forma marketingu skupia się na budowaniu długotrwałej relacji z klientem i stopniowym zwiększaniu jego zaufania do marki.

Według badań przeciętna osoba spędza każdego dnia blisko 2 godziny i 23 minuty na przeglądaniu mediów społecznościowych. To sporo czasu, aby zachęcić do siebie potencjalnych odbiorców. Dlatego warto postawić na takie treści, które zaangażują odbiorców i będą dodawane regularnie. Content marketing to nie jest tylko i wyłącznie zaplanowana siatka postów. To w głównej mierze dokładne analizowanie tego, czego oczekują odbiorcy i bieżące reagowanie na ich potrzeby.

2. Obsługa Social Media

Zajmiemy się kompleksową obsługą Twoich mediów społecznościowych, dając Ci czas na rozwój Twojej firmy. Wspólnie omówimy, w jaki sposób wyobrażasz sobie swój firmowy fanpage, czego treści mają dotyczyć oraz na czym mają się głównie skupiać itp.

W zakres naszych obowiązków wchodzi m.in.:

• systematyczne przygotowywanie i publikowanie postów i relacji na profilach social media
• odpisywanie na wiadomości prywatne
• odpisywanie na komentarze
• zwiększanie zasięgu organicznego

3. Przygotowywanie grafik i postów

W dzisiejszych czasach tworzenie spójnego feedu jest niemal obowiązkiem, jeżeli pragniemy wyróżnić się wśród konkurencji.

Czym jest Feed?

To tak zwana siatka zdjęć. Feedem określa się ułożenie wszystkich treści (zdjęć, grafik, reelsów) opublikowanych na danym profilu.

Warto wybrać tworzenie grafik i postów przez specjalistów, ponieważ każdy najdrobniejszy element graficzny jest spójny z brandingiem marki. Stworzymy dla Ciebie kompletne szablony, które będziesz mógł wykorzystywać w różnych sytuacjach.

4. Strategia Social Mediów

Współpracujemy z Tobą, aby razem zadbać o skuteczny cel twojej marki. Wspólnie opracujemy strategię mediów społecznościowych, która pozwoli Twojej firmie uzyskać pożądane wyniki sprzedażowe i wyróżnić się na tle konkurencji. Dobrze przeanalizowana i spisana strategia mediów społecznościowych może pomóc Twojej marce w wybiciu się wśród innych z Twojej branży. Niewątpliwie rzetelna analiza grupy docelowej i celów biznesowych usprawni działania marketingowe danej firmy.

Przede wszystkim skupimy się na:

•przeanalizowaniu szans i zagrożeń
•określeniu mocnych i słabych stron Twojej marki
•analizie konkurencji
•określeniu grupy docelowej
•dobraniu narzędzi dostosowanych do danej grupy docelowej

Strategia obecności w social mediach powinna być nieodłącznym elementem ogólnej strategii marketingowej danej firmy. Jest to pewnego rodzaju dokument, który opisuje kierunki działań w social mediach, jakie należy podjąć, aby osiągnąć określony cel.

5. Założenie i skonfigurowanie strony internetowej

Strona internetowa jest kluczowym punktem w rozwoju Twojego biznesu.

Dzięki niej możemy:

  • wykreować wizerunek danego biznesu w Internecie
  • zaprezentować swoją ofertę
  • umożliwić prowadzenie działań marketingowych
  • dać się znaleźć klientom
  • podnieść wiarygodność i zaufanie

Obecność na stronach WWW to również sklep internetowy, który pozwala naszym klientom na dostęp do produktów 24 h/dobę. Ponadto dobrze skonfigurowana strona internetowa pomoże dostarczyć odbiorcom wyczerpujących informacji o danej firmie. Bez wątpienia strona www wpływa też na dotarcie do jeszcze większej liczby klientów.

Zbudujemy Twoją stronę i zajmiemy się jej obsługą, a Ty możesz skupić się na rozwoju biznesu!

W przypadku podjęcia współpracy i w określonych sytuacjach możemy zlecić wykonanie takich zdjęć naszemu specjaliście lub poszukać zewnętrznego fotografa. Standardowo wykonujemy szablony graficzne zgodne z identyfikacją wizualną klienta, które będą wykorzystywane do zamieszczania postów w mediach społecznościowych. Prowadząc profil, korzystamy z dostarczonych danych i z informacji, które jesteśmy w stanie pozyskać ze strony internetowej klienta, a także staramy się uzyskiwać interesujące informacje bezpośrednio od naszego klienta w drodze bezpośredniego kontaktu.

Staramy się także, aby strona firmowa nie była tylko i wyłącznie ołtarzykiem do wychwalania biznesu klienta, bo biorąc pod uwagę, iż chcemy pokazać, że za firmą stoją prawdziwi ludzie, musimy też pokazać ten aspekt, nawiązując kontakt ze społecznością odbiorców, którzy firmę znają i lubią. Robimy to poprzez dostarczanie im ciekawych informacji związanych z daną branżą i zachęcamy do interakcji poprzez udział w dyskusjach.

Nasza oferta przewiduje różne progi abonamentowe uzależnione od ilości postów miesięcznie, a także od ich treściwości i zaangażowania naszych specjalistów.

Czas pokazać, że za Twoją firmą stoją prawdziwi ludzie.

To naszym zdaniem jeden z głównych celów, które powinien spełniać firmowy profil w mediach społecznościowych. Jest ich oczywiście więcej, ale ogólna idea to interakcja ludzi z ludźmi. Żeby prowadzić profil w ten sposób potrzebujesz doświadczonych i zaangażowanych osób, i oto jesteśmy. Zapytaj nas o bezpłatną wycenę prowadzenia mediów społecznościowych!

Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?