fbpx

Scharmach Consulting

Media Społecznościowe

Obecność w Mediach Społecznościowych stała się pewnego rodzaju standardem, ale nie wystarczy tylko założyć tam konta – taki profil należy także rzetelnie prowadzić. Założenie konta to z pozoru najprostsza z czynności, gdzie nawet na tym etapie są pewne niuanse o których warto pamiętać. Niemniej jednak, brak aktywności na już istniejącym profilu to jedna z gorszych antyreklam jakie istnieją, nawet w przypadku jeśli firma jest rzetelna i ma coś ciekawego do zaoferowania. Nawet prywatnie łapiemy się na tym, że szukając informacji o produkcie lub usłudze, czujemy się zniechęceni jeśli trafimy na martwy profil w mediach społecznościowych. Wniosek z tego taki, że jeśli profil już istnieje to należy go prowadzić, a jeżeli nie planujesz aktywnie prowadzić profilu w mediach społecznościowych to może lepszym wyborem będzie rezygnacja z jego założenia. Na szczęście, dzięki naszej pomocy można zjeść ciastko i mieć ciastko.

Graficzne opracowanie posta na Facebook dla Biuro Rachunkowe RK.
Przygotowywanie posta Facebook dla Biuro Rachunkowe RK
Przygotowanie treści posta na Facebooka dla Biuro Rachunkowe RK.

Nasze doświadczenie pokazuje, że odpowiednio zaplanowana strategia i konsekwentne prowadzenie dobrze zorganizowanego profilu naprawdę przynosi wymierne korzyści biznesowe. Problem w tym, że nie każdy może sobie na to pozwolić ze względu na brak czasu, czy doświadczenia – i tutaj pojawiamy się my. Więc wracając do sytuacji w której nie planujesz aktywnie prowadzić profilu z mediach społecznościowych to jednym ze skutecznych rozwiązań będzie zatrudnienie kogoś do tego zadania i najlepiej będzie postawić na kogoś kto ma już duże doświadczenie w tym zakresie. Oczywiście ze śmiałością polecamy swoje usługi, bo jesteśmy przekonani, że spełnimy oczekiwania naszego klienta.

Posty dla Biuro Rachunkowe RK
Posty przygotowane przez nas dla Biuro Rachunkowe RK.

Nasza oferta dotycząca prowadzenia Social Mediów obejmuje założenie i skonfigurowanie firmowej strony, i na tym możemy poprzestać jeśli klient zamierza faktycznie samodzielnie prowadzić swój firmowy profil społecznościowy. Jednakże jeżeli nie ma na to czasu i chce powierzyć zadanie profesjonalistom to wówczas nie ma najmniejszego problemu i z chęcią zajmiemy się prowadzeniem profilu w mediach społecznościowych. Przed podjęciem współpracy będziemy omawiać w jaki sposób klient wyobraża sobie swoją firmową stronę w mediach społecznościowych i czy będzie w stanie dostarczyć odpowiednie materiały. W końcu media społecznościowe mają za zadanie między innymi pokazać firmę od środka, więc do tego potrzebujemy materiały prezentujące firmę klienta. 

Posty dla naszej marki RETIO
Posty przygotowane dla naszej marki RETIO.
Posty dla klubu tenisowego Tenis Park Starogard Gdański
Posty przygotowane dla Starogardzkiego klubu tenisowego Tenis Park.

W przypadku podjęcia współpracy i w określonych sytuacjach możemy zlecić wykonanie takich zdjęć naszemu specjaliście lub poszukać zewnętrznego fotografa. Standardowo wykonujemy szablony graficzne zgodne z identyfikacją wizualną klienta, które będą wykorzystywane do zamieszczania postów w mediach społecznościowych. Prowadząc profil korzystamy z dostarczonych danych i z informacji, które jesteśmy w stanie pozyskać ze strony internetowej klienta, a także staramy się uzyskiwać interesujące informacje bezpośrednio od naszego klienta w drodze bezpośredniego kontaktu. Staramy się także, aby strona firmowa nie była tylko i wyłącznie ołtarzykiem do wychwalania biznesu klienta, bo biorąc pod uwagę, iż chcemy pokazać, że za firmą stoją prawdziwi ludzie musimy też pokazać ten aspekt nawiązując kontakt ze społecznością odbiorców, którzy firmę znają i lubią. Robimy to poprzez dostarczanie im ciekawych informacji związanych z daną branżą i zachęcamy do interakcji poprzez udział w dyskusjach.

Nasza oferta przewiduje różne progi abonamentowe uzależnione od ilości postów miesięcznie, a także od ich treściwości i zaangażowania naszych specjalistów.

Czas pokazać, że za Twoją firmą stoją prawdziwi ludzie.

To naszym zdaniem jeden z głównych celów, które powinien spełniać firmowy profil w mediach społecznościowych. Jest ich oczywiście więcej, ale ogólna idea to interakcja ludzi z ludźmi. Żeby prowadzić profil w ten sposób potrzebujesz doświadczonych i zaangażowanych osób, i oto jesteśmy. Zapytaj nas o bezpłatną wycenę prowadzenia mediów społecznościowych!

Używamy plików cookie​

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania.
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?