Kampanie Google Ads Otwock
Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Otwock. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.
Otwock – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z ofertą do sporej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej wysoka możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku standardowych metod jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.
Sprawdź, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?
W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Typy reklam:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swój sklep. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Zalety Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Większy zasięg Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Co daje nam Kampania typu Display?
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii Display:
Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak działa?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty promocji mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Otwock – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!