fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Praga Północ

Proponujemy kampanie Google Ads dla klientów z miasta Praga Północ. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami bądź usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Praga Północ – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do sporej ilości klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała maksymalne korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą kampanii jest jej wysoka możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku standardowych form jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, czy nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich i nie tylko. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą miały zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca w jakiś sposób muszą spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Żeby to zrobić, należy użyć sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany dla każdego sklepu internetowego i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie teraźniejszego Internetu bardzo ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance?
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to często używany sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Co daje nam Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Jak działa remarketing?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia konkretne reklamy
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Najlepsze efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszta reklam mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Praga Północ – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?