fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Rawicz

Zalecamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Rawicz. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.

Rawicz – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie ze swoją ofertą do większej liczby klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała lepsze korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce i znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w grupę odbiorców także nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Już dziś mamy do czynienia z naprawdę dużą ilością transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący oraz sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany dla każdego sklepu internetowego i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?

W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, co potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam:

  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów

2. Kampanie Produktowe

Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep internetowy, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są wyświetlane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Co da nam Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii Display:

Promocje tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Ten rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe takie jak: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Rawicz – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?