Warning: Undefined array key "margin_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "margin_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783
Kampanie Google Ads Sieraków - Scharmach.pl

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Sieraków

Doradzamy kampanie Google Ads dla klientów z miasta Sieraków. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.

Sieraków – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć z ofertą do sporej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła lepsze korzyści przy małym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej reklamy i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to znacznie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Już dzisiaj mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją różne sposoby na to pozwalające,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Cechuje je wysoka skuteczność oraz niski koszt pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do szerokiego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka obuwia i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany dla każdego sklepu internetowego i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie teraźniejszego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produktyw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to często używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Co da nam Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego Kampania typu Display?

Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Poprawnie poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
  2. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Użytkownik wchodzi na stronę
  2. Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Instagram czy Facebook, dzięki czemu internauta odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Planowane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszty promocji mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie, które trwa 45 minut: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Sieraków – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?