Kampanie Google Ads Skierniewice
Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Skierniewice. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami bądź usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.
Skierniewice – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do sporej ilości klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i znacznie bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną metodą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można sfinalizować zakup.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka obuwia i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle skuteczna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany dla każdego sklepu internetowego i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

Jakie kampanie możemy dla Ciebie zrobić?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie dzisiejszego Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Zalety kampanii Performance:
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujemy Kampanii Display?
Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Umożliwiają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Remarketing – jak działa?
- Klient wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?
Zobacz poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Najlepsze wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Skierniewice – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!