fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Słubice

Doradzamy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Słubice. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami albo usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.

Słubice – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do ogromnej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła maksymalne korzyści przy małym nakładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce oraz znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową formą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można zakupić produkt.

Ciągły rozwój w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą tworzyły zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę ogromną liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to konsument oraz sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją różne sposoby na to pozwalające,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?

W dobie aktualnego Internetu bardzo ciężkojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam:

  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy graficzne, które są emitowane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii typu Display:

Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Umożliwiają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Jak to działa?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe takie jak: Instagram czy Facebook, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Najlepsze wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Słubice – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?