fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Słupca

Proponujemy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Słupca. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny i dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Słupca – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z własną ofertą do sporej liczby klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy małym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej wysoka możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku standardowych metod jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę sporą ilością transakcji zawieranych online, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Żeby to zrobić, należy użyć sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka narzędzi ogrodniczych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?

W dobie dzisiejszego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Plusy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są emitowane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzo popularny sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii Display:

Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Jak to działa?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Planowane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty reklam mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Słupca – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?