fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Środa Śląska

Doradzamy kampanie Google Ads dla usługobiorców spośród miasta Środa Śląska. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Środa Śląska – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do ogromnej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można sfinalizować zakup.

Ciągły rozwój w zakupach konsumenckich i nie tylko. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Już teraz mamy do czynienia z naprawdę dużą liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google Ads. Cechuje je wysoka skuteczność oraz niski koszt pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?

W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.

Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie graficznej, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzo popularny sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie świadomości marki wśród ludzi w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Grafika z support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii Display:

Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu reklamowego Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
Jak to działa?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Środa Śląska – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?