Kampanie Google Ads Świętochłowice
Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Świętochłowice. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami lub usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.
Świętochłowice – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć z ofertą do większej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy małym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnego rodzaju kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej ogromna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w grupę odbiorców także nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

Zobacz, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?
W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Typy reklam:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe
Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Dlaczego Kampania typu Display?
Kampanie tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety Kampanii Video:
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.

Remarketing – jak działa?
- Użytkownik odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Świętochłowice – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!