Kampanie Google Ads Ursus
Doradzamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Ursus. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Ursus – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej ogromna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku standardowych form jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące.
W kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Wyświetlają one najważniejsze dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeżeli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.
Sprawdź, jaki rodzaj kampanii możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie aktualnego Internetu ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam:
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani potencjalni klienci
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:
- Wyszukiwarce
- Karuzeli Produktowej
- YouTube
- Sieci partnerskiej Google
- Gmail
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?
Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Jak działa remarketing?
- Użytkownik wchodzi na stronę
- Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Najlepsze wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Ursus – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!