Pozycjonowanie Stron Gliwice
Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 99% ludzi używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajesztowary lub usługi, nie masz szans ani możliwości na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa ludzi wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Gliwice, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!
Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Należy dbać o to jak wygląda nasza oferta?
Tak, ale to jeszcze nie wszystko.
Badania wykazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej ludzi zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym także czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.
Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads
Współpracuj z nami
Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.