Pozycjonowanie Stron Kłodzko
Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 96% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do szukania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Kłodzko, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze jest opłacalna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o produkty?
Prawda, jednak to nadal nie wszystko.
Badania wykazały, że Ludzie wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a prawie 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko 2 pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej internautów zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest również szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Za pomocą kampanii Google Ads można dotrzeć do klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads
Nawiąż z nami współpracę
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.